31 januari 2012

Skön reklamfilm med nya Volkswagen Beetle



Sponsored by goviral network

Den nya Volkswagen Beetle har många drag kvar från den gamla klassiska bubblan (titta på den nostalgiska videon ovan där gamla bubblan är med). Jag tycker att den nya designen är lyckad. Man har gjort bilen sportigare och lite tuffare men de klassiska dragen finns kvar. Den nya Beetle är aningen lik en Porsche enligt min åsikt, vilket inte är en nackdel direkt. Vad tycker ni andra? Kommentera gärna!

Jag kommer ihåg att min mormor hade en granne med en vit gammal VW Beetle. Den kan ha varit från 60-talet. Det var lite lustigt eftersom man aldrig såg att någon körde bilen. Ändå var den alltid ren och fin oavsett väder. Jag tror att grannen hade bilen som prydnad eller statussymbol och såg till att hålla den i bra skick genom att tvätta och polera den regelbundet. Jag undrar vad som hände med den gamla bilen till slut, förhoppningsvis hamnade den hos någon som tog med den ut på en tur då och då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar