3 januari 2013

[Sponsrad] Är du världens bäste hjälmhållare?


VW letar efter den bäste hjälmhållaren i världen. Om du tror att det är du, och om du gillar rally tycker jag att du ska kolla in den här tävlingen. Du har chans att vinna plats i VW:s rallyteam med VIP-status under din vistelse vilket inkluderar 5-stjärnigt hotell i Monte Carlo, helikopterflygning över rally-banan och mycket annat. Läs mer om tävlingen genom att följa länken i videon. Ditt bidrag måste vara inlämnat senast den 4:e januari så snabba på! Om du vinner får du ta med en person till.

Själv har jag aldrig sett Rally i verkligheten, det skulle vara riktigt kul att se något som detta. Det närmaste jag har kommit är att spela Rally på TV-spel. Så fort jag ser vita fälgar tänker jag direkt på Rally. Kanske får man chansen tidigare än man tror...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar